Inschrijven en inloggen

  • Via deze link kunt u zich inschrijven door op de oranje knop ‘Inschrijven’ te klikken.
  • Als u een nieuwe deelnemer bent vult u uw emailadres in, dan krijgt uw een code in uw mail die uw mailadres verifieert, deze moet u weer op de website invullen waarna u het inschrijvingsproces kunt starten. Let op! Tijdens het inschrijven geeft u zelf een wachtwoord op, uw loginnaam is hetzelfde als het e-mailadres wat u eerder heeft opgegeven. Vergeet ook uw BIG nummer niet te noteren tijdens de inschrijving. Zorg dat u alle stappen doorloopt.
  • “Mijn gebruikersnaam wordt niet herkend” Als u  probeert in te loggen via https://nspoh.onderwijsonline.nl/login maar uw gebruikersnaam wordt niet herkend dan kan dat een paar dingen betekenen:
    • U heeft zich net pas ingeschreven. Heeft u voor 15:00 uur uw inschrijving afgerond (en u heeft zich als nieuwe deelnemer geregistreerd) kunt u na 15:00 uur inloggen op nspoh.onderwijsonline.nl, anders kunt u pas de volgende dag inloggen
    • U heeft zich voor 4 september ingeschreven en u moet dus inloggen via: oudedlo.nspoh.nl
    • U heeft uw inschrijving niet volledig afgerond.
  • “Ik ben mijn wachtwoord vergeten” U kunt via de knop: ‘wachtwoord vergeten?’ een nieuw wachtwoord aanvragen.
  • “Ik zie de e-learning niet staan bij leermateriaal” Als u zich ingeschreven heeft voor 15:00 dan staat de e-learning na 15:00 uur voor u klaar bij ‘leermateriaal’, indien u zich later heeft ingeschreven dan staat de e-learning de volgende dag voor u klaar.
  • “Ik ben al klant bij jullie, moet ik me dan ook nog inschrijven hiervoor?” Jazeker, u moet zich gewoon inschrijven via https://www.nspoh.nl/e-learning-rvp/, hierbij kunt u wel aangeven dat u al een bestaande deelnemer bent. Ook hier geldt dat bij inschrijving voor 15:00 uur de e-learning na 15:00 uur klaar staat. Bij inschrijving na 15:00 staat de e-learning de volgende dag klaar.

De e-learning zelf

  • “Als ik de entreetoets heb gedaan kan ik niet gelijk bij module 1” Het systeem kan er maximaal 15 minuten over doen in sommige gevallen om dit te registreren. Meestal gaat dit sneller maar even afwachten en een keer de pagina verversen kan helpen.
  • “Als ik op module 1 Introductie (of elke andere module) klik, en daarna op start, dan gebeurt er niks” / “Ik krijg een melding dat pop-ups niet worden toegestaan en ik kan de module niet openen” - Deze vragen hebben allebei te maken met het toestaan van pop-ups. Bekijk deze handleiding voor Windows om pop-ups toe te staan in Chrome / Safari / Firefox.
  • “Ik kan de module wel openen nadat ik op start heb gedrukt maar ik zie geen mogelijkheid om verder te gaan (ik zie wel het plaatje van het huilende jongetje, de baby etc. in de pop up, met de drie vragen in het rood ernaast)” Het kan zijn dat het scherm van uw computer zo staat ingesteld dat u niet alles goed kunt zien. U kunt uw scherm uitzoomen door Control (Ctrl) ingedrukt te houden en ondertussen naar beneden te scrollen met uw muis. Helemaal rechts onderin het scherm van de e-learning moet de knop staan: ‘ga verder’/ ‘start’.
  • “Ik heb de eindtoets gehaald maar de balk wordt niet groen” Het systeem kan er maximaal 15 minuten over doen in sommige gevallen om dit te registreren. Meestal gaat dit sneller maar even afwachten en een keer de pagina verversen kan helpen.

Accreditatie

  • “Wanneer krijg ik mijn punten bijgeschreven?” De punten worden vanzelf bijgeschreven in het register. Op het moment gaat dit nog niet automatisch en wordt dit een keer in de zoveel tijd handmatig gedaan. Zorg wel dat u uw BIG nummer geregistreerd hebt bij inschrijving.